مواد ضدعفونی کننده

معرفی ونتی سپت ام پلاس

معرفی ونتی سپت ام پلاس

معرفی

ونتی سپت ام پلاس ventisept M Plus، به عنوان یک کنسانتره ضد عفونی و پاک‌کننده، با تاییدیه‌های بین‌المللی و خصوصیات برجسته‌ای همچون اثر همزمان ضدعفونی و پاک‌کنندگی، ماندگاری بالا و سازگاری با مواد مختلف، بهترین گزینه برای استفاده در محیط‌های پزشکی و دندانپزشکی است.ونتی سپت ام پلاس ventisept M Plus با خصوصیات ضدعفونی منحصر به فرد خود، به حفظ بهداشت و ایمنی محیط‌های پزشکی کمک می‌کند و برای تمیزکاری ابزارهای پزشکی و دندانپزشکی، انتخابی ایده‌آل است.

ویژگی‌های ونتی سپت ام پلاس

  1. اثر همزمان ضدعفونی و پاک‌کنندگی: ونتیسپت ام پلاس ventisept M Plus، قابلیت انجام عملیات ضدعفونی و پاک‌سازی ابزارها را به صورت همزمان فراهم می‌کند، که زمان و هزینه‌های مرتبط با استفاده از محصولات جداگانه را کاهش می‌دهد.
  2. ماندگاری بالا: با ماندگاری ۱۴ روز برای محلول رقیق شده با قابلیت مصرف مکرر و ۲۰ ماه برای محلول غلیظ آماده بدون استفاده، ونتی سپت ام پلاس ventisept M Plus، انعطاف بالایی را در استفاده فراهم می‌کند.
  3. سازگاری با مواد مختلف: قابلیت استفاده در حمام‌های التراسونیک و سازگاری با مواد مختلف، ونتیسپت ام پلاس ventisept M Plus، را برای استفاده در محیط‌های مختلف، از جمله آشپزخانه‌ها و صنایع غذایی، مناسب می‌سازد.
  4. خصوصیات ضدعفونی: با توانایی از بین بردن انواع باکتری‌ها، باسیل‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها.

محدوده کاربرد ونتی سپت ام پلاس

ونتی سپت ام پلاس ventisept M Plus، برای موارد زیر به عنوان یک کنسانتره ضد عفونی و پاک‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  1. ضد عفونی و پاک‌سازی ابزار و وسایل پزشکی و دندانپزشکی: از جمله ابزارهای جراحی، ابزارهای تشخیصی، ابزارهای دندانپزشکی و سایر وسایل مرتبط با حوزه پزشکی.
  2. وسایل بیهوشی: شامل وسایل استفاده شده در ایمنی و آنتی‌سپتیک قبل از انجام روش‌های بیهوشی.
  3. استفاده در دستگاه‌های التراسونیک: برای تمیزکاری و ضدعفونی سطوح و ابزارهایی که قابلیت اجرای پروسه‌های التراسونیک را دارند.

روش استفاده از ونتی سپت ام پلاس

  1. رقیق کردن محلول: ابتدا محلول را با غلظت 3 درصد رقیق کنید.

  2. غوطه‌ور کردن ابزار: ابزار یا سطوح مورد نظر را به طور کامل در محلول غوطه‌ور کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام سطح آنها با محلول پوشیده شده باشد.

  3. تمیزکاری: با استفاده از ابزار یا دستمال مناسب، سطوح را به دقت تمیز کنید. در صورت لزوم، با استفاده از برس یا دستمال، کثیفی‌ها و ذرات را از سطح جدا کنید.

  4. آبکشی: پس از اتمام تمیزکاری، سطوح را با آب تمیز بشویید تا محلول ونتی سپت ام پلاس ventisept M Plus، به‌طور کامل از سطح آنها برود.

  5. خشک کردن: سطوح را به طور کامل خشک کنید، به ویژه اگر قصد استفاده فوری از آنها را دارید. این مرحله مهم است تا جلوی رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها را بگیرید.

نکات مهم در استفاده از ونتی سپت ام پلاس
  1. رقیق کردن صحیح: محلول را به درستی با آب یا سایر مواد مربوطه رقیق کنید، و ترکیبات دقیق را رعایت کنید.

  2. تمیزکاری کامل: اطمینان حاصل کنید که سطوح یا ابزارها به طور کامل با محلول پوشیده شده و تمیز شوند.

  3. استفاده از ابزار مناسب: برای تمیزکاری، از ابزار مناسب و بهداشتی استفاده کنید، مانند دستمال یکبار مصرف یا برس‌های قابل شستشو.

  4. استفاده با دقت: در هنگام استفاده، از تماس مستقیم با محلول با چشمان، پوست، یا مخاط دوری کنید.

  5. ذخیره در محیط مناسب: محصول را در محیطی خنک و خشک و دور از دسترس کودکان ذخیره کنید.

  6. استفاده از وسایل حفاظتی: هنگام استفاده، از وسایل حفاظتی مانند دستکش و ماسک استفاده کنید، به ویژه اگر با مواد ضدعفونی در تماس مستقیم قرار می‌گیرید.

  7. اطلاعات بیشتر: هرگز از مطالعه راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با استفاده از محصولات ضدعفونی پرهیز نکنید. هر چقدر که اطلاعات بیشتری داشته باشید، استفاده بهتری خواهید داشت.

شما می توانید محصول ونتی سپت ام پلاس ventisept M Plus، را از فروشگاه اینترنتی پارسینا دنتال گروپ با حجم های 1 لیتر و 5 لیتر خریداری کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *